Els primers passos cap a un llarg camí

6.4.10

Ja ens agradaria que aquest article fos el número 202 o 307 que formés part d’una gran sèrie d’entrades que constituïssin un blog de llarga vida, però algú va decidir que les coses comencen pel principi i aquí és on ens hi trobem.

Tot i que aquest és el primer ( esperem de molts ) escrits que publico al blog ja tinc una experiència de quasi tres anys utilitzant la plataforma Blogger, un sistema que em permetrà compartir amb vosaltres tot el poc que sé sobre l’espai, les lleis que hi governen i la nostra situació en ell.

Els que ja coneixeu com funcionen aquests blogs sabreu que a continuació de cada escrit hi apareix l’opció de publicar-hi un comentari al respecte. Ho dic perquè cada opinió que vulgueu fer en el blog no serà considerada com un simple comentari, sinó que sempre que hi deixeu la vostra, sigui pel que sigui, m’ho prendré com un coneixement més, molt important, que ben segur m’ajudarà a saber més del que sé.
És per això que si alguna una vegada llegiu un escrit i alguna cosa que s’hi ha tractat no us quedat clar o simplement deduïu que no està ben formulat ( és normal vaig cap als 14 anys ) no us Talleu,digueu la vostra!

Què s’hi tractarà al Va de ciència ??

L’objectiu és que un 99% dels articles del blog vagin destinats a l’espai/l’univers on parlarem dels orígens, dels descobriments, de les teories, d’història, alguna que altra biografia, etc. enfocats des d’un punt de vista científic per a principiants.

Us demano, si us plau, que no utilitzeu en cap moment algun dels meus articles per fer qualsevol treball del qual us pugui anar la nota. No és per cap qüestió de copyright, és més, per mi seria tot un honor que ho féssiu, sinó que està més relacionat amb el fet que el treball que es tracta en aquest blog és molt primari i probablement et faria baixar la mitja.
No ens enganyem, si existís l’assignatura de cosmologia en les classes, ben segur que el temari que impartiré seria l’apropiat a un sisè de primària. :)

Què és el que vull de vosaltres ??

Com ja he comentat abans no us demano res més que una simple opinió ( això sí, que estigui relacionat amb el tema. Qui em vulgui fer saber d’assumptes personals que m’enviï un correu ).

El meu objectiu envers vosaltres és que adquiriu un mínim de coneixements bàsics que algun dia us permetran llegir un llibre de cosmologia, fardar de coneixements vers els vostres amics, ... I per últim, i no menys important, que sapigueu què és realment l’univers i com ens hi desenvolupem nosaltres dins d’ell.

I per acabar...

Dir-vos que agreixo de tot cor el vostre interès cap al meu blog i espero que us serveixi de molt!
Si tens alguna cosa a comentar, no et tallis!

0 comentaris: